Har du spørsmål om en tjeneste, eller ønsker å søke?
Ta kontakt med Mottak og utredning:
Telefon: 66 10 61 17
Mandag-fredag kl. 09.00-11.30 og 12.15 - 14.00
Mottak- og utredningskontoret behandler alle søknader om helse- og omsorgstjenester i kommunen, parkeringstillatelser for forflytningshemmede og ledsagerbevis med følgende unntak: kommunale boliger og psykiske helsetjenester til innbyggere under 18 år.
Har du spørsmål om en tjeneste, eller ønsker å søke?
Ta kontakt med Mottak og utredning:
Telefon: 66 10 61 17
Mandag-fredag kl. 09.00-11.30 og 12.15 - 14.00
Trykk her for å finne telefonnummer direkte til avdelingene
Søker du om eller mottar helse- og omsorgstjenester i din kommune blir
det registrert opplysninger om deg og ditt behov for hjelp.
Disse opplysningene er en del av din journal og er konfidensielle.
Bare de som trenger det i sitt arbeid skal ha tilgang til opplysningene, og de har taushetsplikt.
Les mer på nettsidene til Helsedirektoratet
Ønsker du å klage på et vedtak, skal den sendes til Mottak og utredning, adresse postboks 10, 2024 Gjerdrum. Dersom vedtaket opprettholdes, sendes klagen til rett klageorgan for endelig avgjørelse.
Fristen for å klage er 3 uker fra vedtaket er mottatt (forvaltningsloven § 28 og §29).
Mottak og utredning
Telefontid:09.00-11.30 og 12.15 - 14.00 - Postboks 10, 2024 Gjerdrum
Hva forsøkte du å finne?