Innhold

Kommune-Kari

Har du spørsmål om kommunale tjenester kan det være raskest å spørre Kari først.

Kari er vår chat-robot og hun er på jobb døgnet rundt, hver dag. Du finner henne på vår forside, samt nederst i høyre hjørne på alle sider og menypunkter. Kari lærer noe nytt hver dag.
Dersom hun ikke kan svare deg, gi henne "tommel ned", så blir dette tatt med i videre opplæring av henne. 

Åpningstider

Gjerdrum kommune stenger resepsjonen på herredshuset for publikumskontakt fra mandag 16.03.20 ifm. koronaviruset.

Servicesenterets ordinære åpningstider

Det er åpent på telefon og for personlig oppmøte på Herredshuset mandag - fredag kl 10:00 - 14:00.
(andre åpningstider påske og romjul).

Du treffer oss på telefonnummer 66 10 60 00.

Besøksadresse: Herredshuset, Gjerivegen 1, 2022 GJERDRUM
Postadresse: Gjerdrum kommune,  Postboks 10, 2024 GJERDRUM
E-post til kommunen: postmottak@gjerdrum.kommune.no 

Send dokumenter/vedlegg sikkert til kommunen

Med denne tjenesten kan du trygt sende oss brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.

Klikke her for å sende inn dokumenter/vedlegg på en sikker måte til kommunen 

For more information, please contact our public service office, tel.: 66 10 60 00 or e-mail: postmottak@gjerdrum.kommune.no

Kontaktinformasjon skatt

Ullensaker, Nes og Gjerdrum skattekontor har besøksadresse: Furusethgata 12, 2050 JESSHEIM
Telefonnummer: 66 10 80 00
Postadresse: Postboks 470, 2051 JESSHEIM

Kontonummer skatt og arbeidsgiveravgift: 6345 06 02347

Epost: kemner@ullensaker.kommune.no

Fakturaadresse

Fakturadresse: Fakturamottak, postboks 10, 2024 Gjerdrum

Organisasjonsnummer

Kommunens organisasjonsnummer er: 864 949 762

Kommunenummer

Gjerdrum har kommunenummer: 3032

Kontaktinformasjon elektronisk samhandling

Kommunene på Øvre Romerike har elektronisk forsendelse og mottak av dokumenter og meldinger. Dette inkluderer epikriser, kliniske henvisninger, pleie og omsorgsmeldinger, mottak av svarmeldinger fra laboratorier og røntgen, ulike meldinger til Nav, Reseptformidler, Sysvak osv.

Våre systemer kommuniserer med fastleger, private aktører, stat, fylkeskommune og ulike helseforetak fra pleie og omsorg, legevakt, fengsel og helsestasjonene. Kommunene har Felles Forvaltning for sine dataløsninger, lokalisert i ett interkommunalt samarbeid ved Digitale Gardermoen (DGI). 

For akutt eller planlagt nedetid:

 

Ta gjerne kontakt med Felles Forvaltning dersom:    

  • Dere har et lengre driftsavbrudd
  • Det ikke er noen EDI-kommunikasjon
  • Dere bytter virksomhetssertifikat
  • Dere bytter journalsystem
  • Det er endring på personell på legekontoret
  • Dere har spørsmål vedrørende samarbeidsavtaler, rutiner eller versjon på meldingstyper

Epost: meldingsansvarlig@dgi.no 

Telefon: 64 00 90 00 (be om Felles Forvaltning Helse og Omsorg(FFHO))

Tidspunkt kontaktpunkt er tilgjengelig: 
Alle hverdager: kl.08.00 – 15.30

Virksomhetssertifikat
Sertifikatet kan lastes ned fra Norsk helsenett sitt adresseregister

Vakttelefoner

Kommunal veg, vann, avløp:
Teknisk vakt: 970 84 822 

Legevakt: 116 117 eller 63 97 40 00

Barnevernvakten: 64 99 32 70

Romerike krisesenter: 66 93 23 10

Fylkes- og riksveg: 175

Strøm - Hafslund Nett: 21 49 03 00

Septiktømming - Brødrene Stenskjær A/S: 62 97 40 00

Viltnemnda: 908 98 961

Veterinærvakt: 994 73 947


Publisert: 12.12.2016 11:20:57
Sist endret: 14.04.2020 12:22